veelgestelde vragen

Hoe snel wordt mijn bestelling geleverd?

Wij doen ons best de bestelling zo spoedig mogelijk bij je af te leveren. Bestellingen die op werkdagen vóór 11.00 uur worden gedaan, verzenden wij dezelfde dag. Helaas lukt het ons niet altijd om dit na te komen, soms zijn producten niet voorradig en dan kan de levering van je bestelling iets langer duren.

Kan ik mijn bestelling retourneren?

Het kan wel eens voorkomen dat je een bestelling retour wilt sturen. Je hebt het recht je bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. Je hebt na annulering nogmaals 14 dagen om je product retour te sturen. Je krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor het retour naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Wanneer je gebruik maakt van je herroepingsrecht, moet het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan ons geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kun je contact met ons opnemen via info@blossombs.com. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van je retour terugstorten mits het product in goede orde retour ontvangen is. 
Mocht het product beschadigd zijn dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan je doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is. Als je een of meerdere artikelen uit de bestelling houdt, dan krijg je alleen de kosten van de rest van de bestelling terug, niet de verzendkosten of eventuele administratiekosten 

Hoeveel kost het bezorgen van mijn bestelling?

  • Verzenden NL: € 5,- / Gratis verzenden vanaf € 25,-  
  • Verzenden BE: € 7,50  / Gratis verzenden vanaf € 35,- 
  • Verzenden buitenland: de verzendkosten naar het betreffende land worden in rekening gebracht bij de bestelling. 

Blossombs is niet aansprakelijk voor beschadigingen aan of het verloren gaan van de verzonden producten.

Ik heb een verkeerd bezorgadres doorgegeven, wat nu?

Per ongeluk een verkeerd bezorgadres doorgegeven? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. We proberen dan de bestelling nog voor je te wijzigen. 

Heb je vragen? Mail dan naar  info@blossombs.com